abbasi

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما سهامدار محترم، اميدوارم در هر کجاي ميهن اسلامي که مشغول کار و فعاليت هستيد همواره موفق و پيروز باشيد.

 طي سه سال گذشته مسووليت اجرايي سياستهاي هيئت مديره بر عهده مديرعامل محترم ، جناب آقاي مهندس نقوي زاده بود که به حق ايشان با تدبير و درايت شرکت را در مسير توسعه روز افزون هدايت کردند لکن به علت خدمت در جاي ديگري از شهر عزيزمان، شرکت الهيه از وجود ايشان بي بهره ماند و هيئت مديره شرکت اين مسووليت مهم را تا پايان دوره با حفظ سمت مديريت مالي به اينجانب تکليف کردند.

از آبان ماه سال 1393 با اتکا به خداوند متعال و همراهي هيات مديره، مديران و پرسنل شرکت و همچنين بهره مندي از مشورت افراد خبره، توانستيم در فضاي رکود شديدي که بر اقتصاد کشور حاکم بود، تعهدات شرکت را در موعد مقرر به انجام رسانيم و طرح هاي اقتصادي جديدي را نيز بررسي و آغاز کنيم.

 اجراي طرح سرمايه گذاري سما براي نخستين بار به سهامداران امکان داد با حداقل سرمايه و به طور مستقيم ، در سود سرمايه گذاري در بخش زمين سهيم شوند و با تدبير هيئت مديره و تضمين سود براي مشارکت کنندگان ، امنيت سرمايه گذاري نيز تأمين گرديد .

پرداخت بهنگام سود سهام ، پشتيباني از سهام شرکت و تداوم فعاليتهاي عمراني در فضاي نامناسب اقتصادي حاکم بر بازار زمين و مسکن، جز با مديريت صحيح و بهره مندي از خرد جمعي امکانپذير نبود و در اين راه از تمامي افرادي که ما را همراهي کردند کمال تشکر را دارم.

اين فرموده رهبر فرزانه انقلاب که: « در هر کجا هستيد آنجا را مرکز دنيا بدانيد » براي اينجانب بسيار الهام بخش بوده است و باور ما اين است، مي توانيم به عنوان بازوي کوچکي از جامعه اسلامي در هرکجا که مشغول کار و فعاليت هستيم با مسووليت پذيري روز افزون و همت و عزم راسخ در راه توسعه وتعالي جامعه قدم برداريم.

 بي شک اين قدم هاي کوچک در کلان جامعه تحرک و پويايي در عرصه هاي گوناگون را رقم خواهد زد. خوشحالم که اکنون اين باور در تمامي همکاران من وجود دارد و مطمئناً اين روحيه کاري منشأ خدمات ماندگاري خواهد شد .

در سال 1394 مطابق برنامه ساليانه شرکت ، توسعه فعاليت هاي عمراني و عملياتي نمودن طرح های جديد اقتصادي را در دستور کار داريم. توسعه تعامل شرکت با سهامداران و معرفي هرچه بيشتر شرکت الهيه از اهداف اصلي ما در اين سال خواهد بود. اميدواريم با بهره مندي از نقطه نظرات يکايک شما، رشد و توسعه روز افزون شرکت را شاهد باشيم.

در خاتمه ضمن تشکر از همراهي شما در تمامي سال هاي گذشته ، از درگاه خداوند سبحان سالي توام با سلامتي و بهروزي و سرشار از رونق ، موفقيت و شکوفايي برايتان آرزومندم.