برگزاری مجمع عادی شرکت عمران گستر الهیه

برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت عمران گستر الهیه (عملکرد سال 14000)

به گزارش روابط عمومی شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت عمران گستر الهیه در روز سه شنبه مورخ 24 خرداد 1401 ساعت 14 پیرو اطلاع رسانی قبلی با حضور همه اعضاء تشکیل و پس از تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید ، جناب آقای دکتر حسینی سرچشمه مدیرعامل محترم شرکت الهیه ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، دستور کار جلسه مجمع را قرائت نمودند و فرمودند: با توجه به تحقق ماده 84 قانون تجارت و حضور بیش از 50 درصد سهامداران، تقاضای تعیین ترکیب هیات رییسه مجمع را برابر ماده 101 قانون تجارت نمودند که پس از مشورت و رای گیری، به شرح ذیل:

جناب آقای صابری فر به عنوان ریاست مجمع، آقایان حسینی سرچشمه و شیردل به عنوان ناظرین و آقای صارمی به عنوان منشی جلسه انتخاب گردیدند و سپس جلسه در اختیار ریاست مجمع قرار گرفت.

مدیرعامل محترم شرکت عمران گستر الهیه جناب آقای بهرام صارمی به نمایندگی از هیات مدیره محترم، گزارش عملکرد هیات مدیره و پیشنهادات را قرائت نمودند. سپس بازرس قانونی محترم شرکت جناب آقای جهانشاهی، گزارش بازرسی را قرائت نمودند و در ادامه هیات مدیره و مدیرعامل، پاسخ سوالات سهامداران و موارد مطرح شده توسط بازرس را به صورت مشروح توضیح دادند .

سپس صورت های مالی، تعیین روزنامه کثیر الانتشار، میزان تقسیم سود و تعیین حق الزحمه بازرس و حق الجلسه اعضای هیات مدیره مشخص و به تصویب مجمع رسید.

پس از آن به علت اتمام دوره دو ساله هیات مدیره، کاندید ها جهت عضویت هیات مدیره اعلام حضور نمودند و پس از رای گیری، آقایان شیردل – حسینی سرچشمه – برجی – صارمی – اعتمادی فرد، به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و آقای جهانشاهی به عنوان بازرس اصلی و آقای طالبی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب گردیدند.

همچنین مجمع تکلیف نمود:

  1. شرکت بر اساس برنامه و بودجه مصوب، تا آخر سال تمامی ماموریت ها را پیگیری و محقق نماید.
  2. شرکت تا آخر سال جاری تکلیف مجری ذی صلاح پروژه های در حال اجرا را مشخص و به پایان برساند.
  3. با توجه به کاهش مساحت احداثات آینده در شهر سبز به زیر 800 متر مربع و عدم نیاز به مجری ذی صلاح، اقدامات واگذاری کل شرکت مذکور را پیگیری و تعیین تکلیف نمایند.

جلسه در ساعت 15:30 با ذکر صلوات خاتمه یافت.

.