برگزاری هفتصد و یکمین جلسه هیات مدیره شرکت الهیه

هفتصدو یکمین جلسه هیئت مدیره شرکت آبادانی ومسکن الهیه خراسان با حضور همه اعضاء هیات مدیره و ارائه گزارش مدیرعامل شرکت جناب اقای دکتر حسینی سرچشمه، بررسی مصوبات گذشته و طرح مسائل دستورجلسه روز سه شنبه 18 مرداد ماه سال جاری در سالن جلسات شرکت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی الهیه ؛ از موضوعات طرح شده در این جلسه می توان به بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی انتفاع بیشتر سهامداران از جمله پیشنهاد نقشه راه تعرفه و قیمت سهام وهمچنیین در خصوص تکالیفی که مجمع عادی صاحبان سهام بر عهده هیات مدیره شرکت گذاشته اند اشاره نمود. و مفتوح نمودن حساب سپرده بلند مدت با حداکثر سوددر یکی از شعب بانک صادارات برای انتقال مبالغ سود معوق سهامدارانی که علی رغم تذکرات وانجام اطلاع رسانی های لازم به هر دلیلی سود خود را دریافت ننموده اند به حساب جدید یاد شده از مصوبات این جلسه بود .
در پایان اعضاء هیات مدیره؛ از مدیر عامل شرکت خواستند تا از تلاشهای وافر وبدون چشم داشت کارکنان شرکت که در جهت هر چه با شکوهتر برگزار نمودن مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام مبذول داشته اند تقدیر و تشکربعمل آورد.
لازم به ذکر است آقایان علی اکبر صابری فر، محمد هادی حسینی سرچشمه ، هادی برجی ، محمد شیر دل ، علی اصغر عبد الهی به عنوان اعضای هیئت مدیره و آقای ناصر جهانشاهی به عنوان بازرس قانونی در این جلسه شرکت داشتند. و جلسه یاد شده در ساعت 16 با ذکر صلوات پایان یافت