بازدید جمعی از کارشناسان دادگستری از روند اجرائی شهر سبز الهیه

بنا به دعوت قبلی شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان در روز پنجشنبه بیست و سوم مهر ماه از اعضاء هیات مدیره مرکز کارشناسان دادگستری خراسان رضوی ضمن بازدید میدانی از روند اجرائی شهر سبز الهیه با حضور در سالن جلسات شرکت طی نشست و گفتگوی دو ساعته با مدیر عامل و چند تن از اعضاء هیات مدیره شرکت الهیه از اهداف و برنامه ها و فعالیت های این شرکت از بدو تاسیس تاکنون مطلع شدند.

و در ادامه این جلسه  آقای دکتر حسینی ضمن خوش آمد گویی و عرض تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام صادق (ع)  به حضار در خصوص سرمایه گذاری شرکت و خیل عظیم سهامدارانش در منطقه شهر سبز اشاره نمود و گفت شهر سبز الهیه که بازدید فرمودید در زمینی به وسعت ۶۶ هکتار در غرب بلوار مهدیه و در امتداد بلوار الهیه می باشد که طرح تفصیلی آن در مورخ 94/۱2/28 به تصویب کمیسیون ماده ۵ شورایعالی معماری و شهر سازی استان رسیده است. عمده کاربری این اراضی، مسکونی با تراکم بسیار کم- ویژه (باغ ویلایی) است.

با اجرای پروژه شهر سبز، برای نخستین بار در مشهد، منطقه ای با پوشش گیاهی مناسب و دسترسی آسان به ییلاقات شاندیز و طرقبه و با رویکرد “زندگی آرام” شکل می گیرد. کلیه خدمات و امکانات رفاهی و زیرساختی برای ساکنین شهرسبز پیش بینی شده است که سرلوحه طراحی شهری این منطقه حفظ آرامش ساکنین منطقه می باشد.

مدیر عامل شرکت آنگاه به مهمترین اقدامات جهت آماده سازی اراضی شهر سبز اشاره نمود و افزود بحمد الهی با درایت و تلاش همکاران و با بهرگیری از راهنمایی هیات مدیره دلسوز، توانسته ایم تاکنون نسبت به اجرای حدود ۱۳ کیلومتر طول جدول کانیوو و تک جدول و حدود ۴۰,۰۰۰ متر مکعب عملیات خاکی و حدود۲۰,۰۰۰ متر طول بتن و پشت بند جداول و اجرای سابگرید در خیابان ها به مساحت ۶۰,۰۰۰ متر مربع اجرا و همچنیین اجرای کامل شبکه توزیع آب و اتصال آن به شبکه آب شهری شامل ۱۳ کیلومتر لوله گذاری در اندازه های ۱۱۰ تا ۲۵۰ میلیمتر را عملیاتی و به اتمام رسانیم.

وی شروع اجرای پروژه روشنایی و برق رسانی با نصب تیرهای برق در بلوار اصلی شهر سبز را یکی دیگر از اقدامات اخیر این شرکت بر شمرد و گفت قطعا با اجرای کامل این پروژه و سایر پروژهای عمرانی پیش رو، شاهد افزایش چشمگیر ارزش افزوده این اراضی خواهیم بود. مدیر عامل شرکت الهیه در پایان بهترین بستر سرمایه گذاری با آینده درخشان را سرمایه گذاری در شرکتهای سپاد، الهیه و نوید عنوان نمود و از میهمانان درخواست نمود تا همکاران خود و اعضاء محترم تعاونی ذی ربط را به سرمایه گذاری مطمئن در شهر سبز با خرید تعرفه شهرسبز و سهام الهیه ترغیب نمایند.

سپس آقای مهندس شرکا ریاست هیات مدیره مرکز کارشناسان دادگستری ضمن تشکر از توضیحات جامع و کامل مدیر عامل شرکت الهیه از پیشنهاد ارائه شده مبنی بر سرمایه گذاری در منطقه الهیه با همکاری شرکت الهیه استقبال نمود و گفت من امید زیادی دارم تا با ارائه پیشنهادات جناب اقای دکتر حسینی توسط اینجانب و دوستان دیگر عضو مرکز ، همکاران ما استقبال خوبی در این جهت داشته باشند. این جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد در ساعت 15 پایان یافت.