مناقصه تهیه تجهيزات و اجرای سيستم اعلام و اطفاء حريق در پروژه سروش ۱ – (۹۵/۸/۱۸)

“پایان مناقصه”

اين شرکت در نظر دارد جهت تهیه تجهيزات و اجرای سيستم اعلام و اطفاء حريق در پروژه سروش ۱ واقع در قطعه ۱۵۷ – نبش الهیه ۱۶ موارد زير را از طريق مناقصه واگذار نماييد.

۱- تهیه مصالح  مخزن ۱۲۰۰۰ لیتری با ورق گالوانیزه ۴ ( تحویل در طبقه منهای ۲) – ۲عدد

۲- تهیه جعبه هوزریل کامل به همراه کلیه متعلقات (رنک کوره ای) درجه یک با ضخامت ورق۷/۰ و قفل استارتی تک محفظه – ۱۴ عدد

۳- تهیه اسپرینکلر (چینی ـ انگز) – ۵۰۰ عدد

۴- تهیه مصالح عایق کاری (در مقابل رطوبت و سرما) تانکرها و رایزرها و کلیه لوله ها در طبقات منهای دو و منهای یک و همکف تا پشت اسپرینکلر  ۹۰ T – یک عدد

۵- خاموش کننده پودری استاندارد ۶ کیلویی – ۲۳ عدد

۶- خاموش کننده CO2  استاندارد ۳ کیلویی – ۵۰ عدد

۷- تهیه لوله و اتصالات طبق نقشه از نوع  جوشی (تغییرات در پلان اجراء شده در نظر گرفته شود) – ۱ سری

۸- اجرای کامل با تمام مصالح مورد نیاز( از قبیل سیم جوش و ضد زنگ و نوار پرایمر و….) لوله کشی و نصب نصبیات ( اسپرینکلر –جعبه هوزریل- کپسولهاوپمپ و منبع و…….)و عایق کاری مطابق توضیح فوق و حمل به طبقات و کنده کاری و شیار زنی و سوراخ کاری و اجرای ساپورت مورد نیاز و تهیه ازبیلت گرفتن تایید آتش نشانی و نظام مهندسی و گارانتی تا یکسال – یک مورد

۹- دتکتور دودی آدرس پذیر uni pos  – عدد = ۲۶۰

۱۰- دتکتور حرارتی آدرس پذیر uni pos – عدد  = ۱۶۰

۱۱- دتکتور گازی آدرس پذیر uni pos – عدد = ۳۰

۱۲- ماژول    I/O – عدد = ۳۰

۱۳- شاسی اعلام حریق آدرس پذیر uni pos – عدد = ۵۵

۱۴- آژیر اعلام حریق آدرس پذیر uni pos – عدد = ۵۵

۱۵- چراغ اندیکاتور آدرس پذیر uni pos – عدد = ۶۵

۱۶- کنترل پانل مرکزی  ۴ لوپ آدرس پذیر uni pos   با باطری مورد نیاز – ۲ دستگاه

۱۷- فیوز مینیاتوری و قاب – ۲ عدد

۱۸- کنترل نقشه ها قبل از انجام سیم کشی و رفع معایب اجراء و اجراء و نصب کلیه لوازم و نصبیات با تمام مصالح مورد نیاز و حمل به طبقات و راه اندازی و برنامه ریزی سانترال  و گرفتن تایید آتش نشانی و نظام مهندسی و آموزش نماینده کارفرما و تعمیر و نگهداری تا یکسالو گارانتی تا یک سال و تهیه ازبیلت – ۱ مورد

توضیحات : 

  • تهیه تمام لوازم و مصالح و اجرت نصب و شیار زنی و سوراخ کاری و هزینه حمل به پروژه و طبقات باید در قیمت های فوق منظور گردد . تمام لوازم و مصالح مورد نیاز جهت اجراء و سیم جوش ساخت مخزن به عهده پیملنکار است . گارانتی کلیه لوازم مصرفی و کار اجرا شده به مدت یک سال از زمان بهره برداری در تعهد پیمانکار است چک حسن انجام تعهدات به میزان کل مبلغ قرارداد تا پایان زمان گارانتی در نزد کارفرما باقی می ماند
  • کلیه کسورات قانونی بعهده پیمانکار است.
  • تحویل قطعی کارانجام شده پس از تست با برق شهری به ناظر سازمان نظام مهندسی و تاییدیه سازمان آتش نشانی خواهد بود ، اخذ تاییدیه سازمان نظام مهندسی و آتش نشانی بعهده پیمانکار است.
  • پیمانکار موظف است تا ۲۵ درصد افزایش یا کاهش را در لوازم مورد نیاز و اجرای ء و نصب آن با قیمت برگه استعلام و قرارداد پیش بینی نماید و در تعهد پیمانکار است.
  • نحوه پرداخت ۷۰ % مبلغ کل تهیه مصالح بعد از تحویل کلیه اجناس به انبار کارفرما و ۳۰ % مبلغ را بعد از اجراء تا تحویل موقت خواهد بود. و پرداخت مبلغ اجراء بعد از تحویل موقت خواهد بود.
  • پیمانکار قبل از ارائه پیشنهاد قیمت باید نقشه ها را دقیقاً بررسی نماید و پروژه اجراء شده را مشاهده نمایدو تمام موارد را در ارائه پیشنهاد منظور کند و لوله و اتصالات را مطابق پروژه اجراء شده در نظر گیرد.وهر گونه ابهام را کتبا از کارفرما استعلام نماید.
  • پروژه قبل از استعلام و قرارداد باید بوسیله پیمانکار روئیت گردد بدیهی است پس از اعلام برنده مناقصه هیچگونه عذری در این خصوص پذیرفته نیست .
  • پیمانکار میبایست هنگام عقد قرارداد یک فقره چک به میزان کل مبلغ قرارداد در وجه شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان به کارفرما تسلیم نماید تا در صورت ایجاد خسارت نسبت به اخذ وجه آن اقدام گردد .
  • هرگونه خسارت وارده به تاسیسات و مصالح د رکارگاه مشمول جریمه بوده و در اولین صورت وضعیت کسر می گردد.
  • بکار گیری کارگران زیر سن قانونی و بدون مجوز کار از مراجع ذیصلاح ممنوع است و مسئولیت عدم رعایت آن بعهده پیمانکار میباشد.
  • با توجه به اینکه هزینه تامین وسایل ایمنی در قیمتهای فوق منظور شده است لذا تامین وسایل و آموزش نحوه استفاده و کنترل استفاده از آنها بعهده پیمانکار است.

 

  • مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۰۰۰/۰۰۰/ ۳ میلیون ریال به صورت وجه نقد به حساب شماره ۶۸۷۰۹۳۹۶۲۲ بانک ملت شعبه شهرک لشگر به نام شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان می باشد .
  • شرکتها حقوقی و افراد حقیقی شرکت کننده در استعلام باید مجوز از مراجع ذیصلاح داشته باشند و به کارفرما ارائه دهند.
  • ضمانتنامه برنده مناقصه و نفر دوم نزد شرکت باقی می ماند و در صورت استنکاف برنده از اجرای تعهدات حداکثر به مدت یک هفته از اعلام برنده مناقصه سپرده مذکور بدون احتیاج به هر گونه اقدام اداری و قضایی ضبط خواهد شد .
  • شرکت در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است .
  • ابلاغ نتیجه مناقصه بصورت نامه ، فکس ، تلفنی و یا ارسال پیامک ( که مشخصات آن در ذیل آمده )خواهد بود و به منزله ابلاغ رسمی میباشد

نام پیشنهاد دهنده :                         تاریخ :      /      /

نام و نام خانوادگی و امضای مجاز تعهد آور و مهر پیشنهاد دهنده :

آدرس قانونی :

شماره تلفن و فکس :

شماره همراه :

  • فکس: ۳۵۳۱۳۶۱۵

 

  • متقاضیان میتوانند جهت دریافت اوراق شرکت در مناقصه از تاریخ درج آگهی تا تاریخ ۹۵/۸/23 به دفتر فنی شرکت به آدرس مشهد ، بلوار الهیه ، حاشیه میدان ولی عصر (عج)، طبقه سوم شهرداری منطقه ۱۲ مراجعه نمایند.لازم به ذکر است هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود. تلفن :۱۳-۳۵۳۱۳۶۱۰-۰۵۱