مجمع عادی و فوق العاده شرکت توسعه وآینده الهیه برگزار شد.

مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت توسعه و آینده الهیه پیرو اطلاع رسانی قبلی و در حضور همه اعضا در روز سه شنبه 24 خرداد ماه 1401 در محل دفتر مرکزی شرکت واقع در بلوار الهیه نبش میدان ولی عصر (عج) ازساعت 15:30 برگزار گردید.

در ابتدای جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید ، جناب آقای دکتر حسینی دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) را تبریک عرض نمودند و دستور کار جلسه مجمع را قرائت و فرمودند بر اساس ماده 84 قانون تجارت و حضور حداکثری سهامداران، جلسه رسمیت یافته و از حاضرین درخواست تعیین ترکیب هیات رییسه بر اساس ماده 101 قانون تجارت را نمودند که پس از شور و مشورت و رای گیری، ترکیب اعضای هیات رییسه به شرح ذیل انتخاب گردید:

جناب آقای شیردل به عنوان رییس مجمع، آقایان عبدالهی و حسینی سرچشمه ناظرین و آقای برجی به سمت منشی جلسه انتخاب شدند. سپس جلسه در اختیار ریاست مجمع قرار گرفت.

آقای هاتفی به نمایندگی از هیات مدیره، گزارش هیات مدیره به مجمع را قرائت و در ادامه بازرس محترم بر اساس برنامه، گزارش بازرسی را قرائت نمودند، سپس با توجه به سوالات و ابهامات بازرس در خصوص پرونده های حقوقی، مدیرعامل اسبق شرکت توسعه و آینده و مشاور حقوقی شرکت توضیحات کامل را ارائه نمودند.

پس از آن صورت های مالی سود و زیان، تعیین روزنامه کثیر الانتشار، سود قابل تقسیم، حق الجلسه اعضای هیات مدیره و حق الزحمه بازرس به تصویب مجمع رسید.

مجمع تکلیف نمود:

  1. پشتیبانی از سهام و سهام گردانی در اولویت اول شرکت قرار داشته باشد و دائما بازار را رصد و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به سهامداران صورت پذیرد.
  2. برنامه و بودجه مصوب سال 1401، پیگیری و محقق گردد.
  3. مقرر شد مبلغ 4 میلیارد تومان از سود 8/6 میلیارد تومانی عملکرد 1400 تقسیم و باقی مانده برای پشتیبانی از سهام و تعرفه انباشته گردد.

جلسه در ساعت 17 با ذکر صلوات خاتمه یافت.