عید سعید غدیر،بر مسلمین جهان وسهامداران الهیه مبارکباد

به گزارش روابط عمومی شرکت الهیه ، به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم مراسم جشنی با حضور مدیر عامل و جمعی از سهامداران کارکنان شرکت الهیه روز گذشته در محل نمازخانه  شرکت الهیه بعد از اقامه نماز ظهروعصر  برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین محرابی  رئیس پیشین دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی ضمن تبریک اعیاد گذشته وعید غدیرخم خطاب به سهامداران و کارکنان الهیه  شرکت کننده در این مراسم گفت عید غدیر به منزله عید بزرگ شیعیان و اعلام امامت حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام را باید به حق بزرگ ترین و باشکوه ترین عید در جهان دانست؛ چراکه با اعلام ولایت، اسلام به کمال ابلاغ شد و بعد از آن روز هیچ بهانه و حجتی برای مردم در طول تاریخ باقی نماند که بگویند حق را ندیدیم و نشناختیم.

وی با اشاره به جایگاه والای امام علی(ع) در پیشگاه خداوند،با استناد به احادیثی  که از ایمه معصومین علیه السلام وارد شده است  افزود  غدیر سند حقانیت عقیده شیعه و مدال افتخار او برای عمل به سفارش نبی گرامی اسلام درپذیرش ولایت همه ائمه معصومین است.

حجت الاسلام محرابی گفت: پس من و تو که به تشیع مفتخریم باید بدانیم که یکی از وظائفمان، رساندن پیام غدیر به دیگران و نسل های بعد است. ولذا می بایست اجرای این وظیفه مهم را از درون خانه هایمان و از فرزندانمان شروع نماییم وچه افتخاری بالاتر از این که در این امر خطیر، پیام رسان ندای حق برای دیگران باشیم

 در پایان نیزمسابقه فرهنگی با طرح غدیر از منظر آیات وروایات برگزار شد و به دو نفر از برگزیدگان این مسابقه  هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.